Fa poc vaig veure un reportatge sobre la prohibició definitiva d'aquests "taxis" (no sé com es diuen) i les moltes reaccions en contra que això va generar per la pèrdua de llocs de treball i tot això... contrastos, realment.
La veritat és que moltes famílies viuen d'aquesta feina i és molt difícil erradicar-ho. Fins i tot, al servei de taxis amb vehicles de motor, hi ha molta "guerra" doncs constantment t'ofereixen el seu servei els anomenats "taxis salvatges", ciutadans que volen aconseguir iuens extres, sense permisos ni cap tipus de control, que acaben de fer extremadament perillosa, la circulació per les ciutats. Cada vegada que agafes un taxi vas amb "l'ai al cor". Un petonet, martí
El mes d'agost em cridaren l'atenció una mena de "taxis-bicicleta" ben arrenglerats a la seva parada davant la Catedral de Barcelona. En veure'ls vaig pensar immediatament en els altres, en aquells que mostra la teva imatge, Myt. Tant l'un com l'altre necessiten de la força humana per poder circular, i fan el mateix servei, si fa no fa. Però la diferència rau en el fet que uns tenen el "motor" a les cames del conductor i els altres en tot el cos. L'esforç, és, per tant, infinitament major en els orientals. O això em sembla a mi, tot i "l'últim 3G:6689 amb 2 càmeres digitals integrades, videoconferència i tota la resta"!
També se'n veuen forces d'aquests "taxis-bicicletes" que comentes per Xina. Em va impressionar molt quan visitarem la muntanya d'Emei un altre tipus de "taxi-cadira". Dos homes, condueixen als passatgers en una espècie de trona sobre les espatlles pujant i baixant escales infinites, a una velocitat increïble, Davant qualsevol relliscada o contratemps, crec que el client ha de sortir-ne despedit i ben malparat.
6 Comments:
Fa poc vaig veure un reportatge sobre la prohibició definitiva d'aquests "taxis" (no sé com es diuen) i les moltes reaccions en contra que això va generar per la pèrdua de llocs de treball i tot això... contrastos, realment.
La veritat és que moltes famílies viuen d'aquesta feina i és molt difícil erradicar-ho. Fins i tot, al servei de taxis amb vehicles de motor, hi ha molta "guerra" doncs constantment t'ofereixen el seu servei els anomenats "taxis salvatges", ciutadans que volen aconseguir iuens extres, sense permisos ni cap tipus de control, que acaben de fer extremadament perillosa, la circulació per les ciutats.
Cada vegada que agafes un taxi vas amb "l'ai al cor". Un petonet, martí
El mes d'agost em cridaren l'atenció una mena de "taxis-bicicleta" ben arrenglerats a la seva parada davant la Catedral de Barcelona. En veure'ls vaig pensar immediatament en els altres, en aquells que mostra la teva imatge, Myt. Tant l'un com l'altre necessiten de la força humana per poder circular, i fan el mateix servei, si fa no fa. Però la diferència rau en el fet que uns tenen el "motor" a les cames del conductor i els altres en tot el cos. L'esforç, és, per tant, infinitament major en els orientals. O això em sembla a mi, tot i "l'últim 3G:6689 amb 2 càmeres digitals integrades, videoconferència i tota la resta"!
Una besada!
;-)
També se'n veuen forces d'aquests "taxis-bicicletes" que comentes per Xina. Em va impressionar molt quan visitarem la muntanya d'Emei un altre tipus de "taxi-cadira". Dos homes, condueixen als passatgers en una espècie de trona sobre les espatlles pujant i baixant escales infinites, a una velocitat increïble, Davant qualsevol relliscada o contratemps, crec que el client ha de sortir-ne despedit i ben malparat.
Com deia mon pare, molt encertadament: "quien mal anda... fot de morros!"
Una besada! ;.)
;-))
Publica un comentari a l'entrada
<< Home