Image hosted by Photobucket.com

29 de gener 2006

Deixeu-me ben guapo...

Image hosting by PhotobucketImage hosting by Photobucket
...que demà comença el meu any!
29-1-06

Segons una llegenda, fa molts anys, Buda va convocar tots els animals del planeta, per celebrar l’Any Nou.

A la cita, només se n'hi presentaren dotze, i Buda va donar el nom de cada un dels animals a un any de forma successiva segons l’ordre d’arribada a la celebració (rata, bou, tigre, conill, drac, serp, cavall, cabra, mico, gall, gos i cabra).


Cada animal té una personalitat i unes característiques concretes i, els xinesos, consideren que quan neixem, adquirim els trets bàsics del que regeix el nostre any de naixement.

Image hosting by Photobucket

Demà, 29 de gener, s'acaba l'any del Gall i comença el del Gos.

Jo soc Bou. A veure si ens entendrem bé aquest any amb el ca...

18 Comments:

Anonymous Anònim ha dit...

Qui m'anava a dir a mi que seria un conill... i amb el que a mi m'agraden...
Ostres myt un bou tu? sempre m'han fet vergonya els "paseillos"...
Un petó...

de gener 29, 2006  
Anonymous Anònim ha dit...

Eis tieta!!! Jo soc un porc!!! porquet mes aviat jeje...que be que sona eh?
Per mi dema comença també l'any, comencen els 15 dies de vacances que tinc després dels estressants examens! Aixi que quan vulguis ja podem anar a sopar!

Un petonet i cuidat molt bou!

Anna

de gener 29, 2006  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Hahaha Sr. Conill! a veure si et començaràs a fer mossegades a tu mateix quan tinguis gana. Ara entenc la fixació d'aquell dia per anar a casa el parent "El Conill"...

No oblidaré posar "la capota" a la bossa quan ens veiem. Em deus un "paseillo"! :-)))

Un petonet

de gener 29, 2006  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Hehehe Anna, ara t'hauria de dir "porqueta", no?. Mira millor no ho faig que tu ets una noieta molt polida. A vegades, el teu nom també el tradueixen com "senglar".

He trobat una adreça per si vols xafardejar una mica més sobre com sou els porquets :-)))

Mira que bé, ha acabat els exàmens! desitjo de tot cor que hagin anat de meravella i que aprofitis bé aquests dies de vacances. Fem sopar ben aviat!

Us truco per quedar, val?

Un petonet, preciosa

gener 29, 2006

de gener 29, 2006  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Ais quina "mala pata" tinc amb això de fer enllaços. Em sembla que no s'hi pot accedir . Mecatxins! Hauràs de copiar l'adreça que surt i anar-hi, si vols xafardejar.

Segueixo essent "ciberboba" tot i les lliçons que rebo :-((((

de gener 29, 2006  
Anonymous Anònim ha dit...

Carai si que l'encerten eh, mai arribare a entendre com ho encerten això, serà que som tant semblants els uns amb els altres que vulguis que no, sempre hi ha algo de veritat en aquests "horoscops"? A vegades sembla que et coneguin mes que tu mateix i això és impossible no?
Menu vaig a estudiar. Un petonet i ens veiem aviat!

Anna

de gener 29, 2006  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Hahaha Anna! Ja costa ja que ens coneguem a nosaltres mateixos! A vegades ens quedem sorpresos i tot davant determinades reaccions o formes d'actuar...

No havies acabat ja els exàmens? A estudiar avui? Deixa els llibres dona! que ja has "currat prou.

Fins molt aviat :-))

de gener 29, 2006  
Anonymous Anònim ha dit...

Jo soc un gos! Serà el meu any aquest? biennnnn!

A veure si el sé aprofitar i no faig allò de "perro ladrador poco mordedor".

Em portaré bé amb els bous, ho prometo! :-D

Una abraçada

de gener 29, 2006  
Anonymous Anònim ha dit...

oLaaa mamAAa booU!!! aixii q yo socc unA seERp eeeee!!! =D=D

Doncs si que ets una miqueta ciberboba ee!!jaja peroo aqui tens una expertaaa al teuu cosTaat xL ke neceSsitiS!!! ;);) ja Ho sapS!! coM amb l'AngLEs!! jajaj que molt bé no sEt donA!!!xo bueNo.. =P=P eL mateiX ta dik k sMpre k agis de traduir argu tintentaree ajudar!!!!=D=D=D

uN peTONAAAS dE La teVa nENAAA!!TST*

de gener 29, 2006  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Ai gos anònim. És el teu any sí, així que a aprofitar-lo força...

Fidel i protector com un goset eh ;-)))

Feliç Any!!

Una abraçada

de gener 29, 2006  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Hahaha Marieta!!

Mira ella com "pica" amb el seu verí de serp trapelleta, enrient-se de les meves incapacitats cibernètiques i idiomàtiques...

Utilitzaré els serveis de la meva nena, no te n'escaparàs ehhh! ;-))))

Un petonet, preciosa

de gener 29, 2006  
Anonymous Anònim ha dit...

*porquets

de res ;-)

de gener 29, 2006  
Anonymous Anònim ha dit...

**ara?

aissss :S

de gener 29, 2006  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Hahaha, servei de manteniment! No sé què faria sense la teva ajuda.

Ja m'explicaràs el que he fet malament doncs veig que t'ha passat en el primer intent ;-)

Mira que em costa ehhh!

Gràcies de tot cor! Es nota que ets un bou eficient i treballador. ;-)))

de gener 29, 2006  
Anonymous Anònim ha dit...

Per cert, a tu la descripció del bou et ve que ni pintada, però segons aquest calendari, el meu animalet i jo no ens assemblem ni com un ou a una castanya!


(però tu no m'havies dit que era un altre animal? no entenc res!)

...

(ah, ok, ara recordo, un dia em vas dir "on vas a parar, animal"! ;-P)

de gener 29, 2006  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Hehe main... a tu també se t'escauen moltes de les característiques del bou eh! ;-)). Ara també és cert que la descripció que es fa a la web, és molt superficial i apart de l'animal en qüestió, també és important definir a quin element corresponem (foc, terra, metall, aigua o fusta), per acabar de perfilar les característiques. Ets bou metall...

Potser t'havia dit que erem búfals. A vegades es tradueix així en lloc de fer referència al bou, però correspon al mateix animal.

(aiss! no siguis animal va, que em fas riure... ;-)) )

de gener 29, 2006  
Anonymous Anònim ha dit...

Jo que em creia insecte tafaner i ara em dius que soc un équid!! Renillaré una mica i després pensaré que l'any que entra es una mica el meu any... si es el del ca, també es una mica del ca...vall. :-).

(Segur que en aquesta reunió zoológica hi havia un borinot, probablement brunzint al voltant d'una orella del cavall)

de gener 30, 2006  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Hahaha borinot!! Rellina rellina, que qui no rellina no...

Desitjo de tot cor que sigui el teu any!

(Va, que segur que el borinot, tot brunzint al voltant d'algun fanal, va quedat embadalit i no va anar a la celebració ;-))

de gener 30, 2006  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Image hosting by Photobucket