Image hosted by Photobucket.com

19 de desembre 2007

Des d'un altre espai...

"Des d'un altre espai, distint al diguem-ne real, però no per això irreal pel que fa a com són o senten les persones, potser fins i tot des d'una altra concepció més subtil..." (comentari de'n Joan, l'amic de l'Estació)

Deu fer uns tres anys que vaig descobrir el món dels blogs, aquest altre espai infinit que ens submergeix en un mar de vivències paral.leles a nostra. No em deixo de sorprendre, davant cada nova troballa d'algun dels valuosos tresors, que flueixen reblerts de vida, dins aquesta xarxa infinita.

Són pocs els blogs que visito amb regularitat, no disposo de massa temps, però alguns m'han connectat amb gent a la que ja sento amiga i a la que potser mai no abraçaré personalment, però amb qui s'han anat creant subtils embolcalls, teixits amb fils d'emocions, de formes d'entendre la vida.

Conscient de que no podria acomplir amb tothom, que les relacions que s'estableixen entre els blocs reclamen temps, dedicació, feed-back i una mirada acurada (com tota relació), mai no he creat en el meu blog, enllaços d'aquestes persones que escriuen tan bé, amb la ploma del cor i als que admiro per tot el que creen i aporten.

M'agrada, per exemple, passejar per L'Estació de'n Joan, on sempre em resulta plàcid reposar tot gaudint d'una bellíssima lectura, farcida de veritats i sentiments; trobo plaent i enriquidor caminar descalça pels Camins a la Sorra, de l'apassionat amic, Tarek.

M'emociona, em somric i "m'enganxa", l'esclat de la Llum de Dona; és màgic creuar el Mirall en un obrir i tancar d'ulls per visitar a la meva estimada Nacoca; em reconforta passejar de tant en tant per alguns silenciosos jardins orientals...

Fa uns dies, vaig rebre aquesta distinció de "Bloc solidàri", des d'un meravellós bloc de palíndroms. No participant en enllaços i aportant ben poc a l'aspecte relacional del món dels blogs, no me'n sento massa mereixedora, però l'agraeixo de tot cor.


Es tractaria ara de seguir la cadena i distingir 7 blocaires que comparteixin idees i opinions, o que simplement mostrin el que saben i ho fan d'una manera totalment altruista, generosa i voluntària, sols pel plaer de compartir.

M'haurà de perdonar l'iniciador que jo no en distingeixi 7, tot i ser el meu número preferit. Vull guardonar des d'aquí la figura d'un únic blocaire solidari. Ell val per molts...

N'estic segura que no soc la única que he rebut el seu incondicional suport en aquest món, però el que sí tinc clar, és que sense ell, les Espurnes de Somnis de la Myt, mai no hagueren tingut vida virtual.

Ell és qui em va animar a crear-lo al parlar-li del meu viatge a la Xina. Amb il.lusió i mestria, m'ajudà en tot el que vaig necessitar, modificà la per mi indesxifrable plantilla, accedint voluntariós a totes les punyetetes i canvis del disseny estàndard que li demanava.

Vaig arribar a la Xina, i quin desengany!, des d'allí es censuraven els blocs i se m'impedia publicar. Un mail explicant-li les meves penes, i en poques hores, la clucadeta d'ull d'aquest àngel, em deia que res de preocupar-me, que jo a gaudir!: ell aniria publicant cada text que li assenyalés i ningú no ho apercebria.

I així va ser!, pacient i fidel amic, atent als esborranys que jo escrivia des de Shengdu, va fer possible que els meus familiars i amics poguessin llegir i sentir les passes de la Mytxina. Fins i tot col.locava cada un dels accents que m'era impossible teclejar des d'allí!

Vull expressar-li la meva gratitud per la humanitat, la tendresa, l'esperit juganer i la complicitat; pel seu donar-se incondicional, pel respecte que sempre m'ha mostrat i per la valuosa amistat que em regala des que el vaig conèixer.

Desitjo agrair la seva empenteta en els moments que sento que hauria de tancar aquest espai, per falta de temps o a voltes per tenir poques coses a dir. Sempre m'ha animat i ha contribuït a que no trenqui aquests fils invisibles que em connecten des d'aquest altre espai, a instants i a éssers que tot i no tenir aprop, estimo.

Avui tenia ganes de reconèixer la seva passió per les paraules, per la llengua, per la poesia i fer referència a aquests altres espais preciosos, immensament rics i infinits, que ens ofereix a través dels seus blocs.

Gràcies blocaire solidari, per Aquari, que guardono; per Un Cos, soc nu, l'increïble espai de palíndroms, reflex de la teva creativitat, de la teva passió per les lletres, la teva intel.ligència.

Gràcies també per aquest altre espai tan íntim, sorgit de l'ànima, un tresor d'emocions a cau d'orella que acarona la nit i s'esten guspirejant vers el dia, A MITJANIT ; per tots els que no conec (segur que en són molts, trapelleta!!... ;-), i per tots aquells que puguis crear en un futur, mogut per la il.lusió i la imaginació.

Gràcies, des del cor, Martí...


14 Comments:

Anonymous Anònim ha dit...

Tot just acabava d'arribar calat de fred i mig enfebrat quan he entrat una vegada més al teu paradís estimat i compartit per tots aquells qui ens sentim, i et sabem, aprop, quan una espurna d'escalf m'ha arribat al fons del cor.

Myt, t'agraeixo infinitament les paraules que ens has dedicat, a mi i a d'altres blocaires que aprecies des de l'ànima. No oblidis, tanmateix, que és la teva energia, irradiant, la que va fer nèixer les Espurnes de Somnis, i tants d'altres projectes que de ben segur anirem coneixent ;-)

Segueixo, i seguim, aprenent de tu cada dia una miqueta més...

((( Gràcies )))

de desembre 20, 2007  
Anonymous Anònim ha dit...

Tot un món el dels blocs, Myt! Felicitats pel premi perquè encara que no puguis dedicar temps a relacionar-te amb els altres blocs, el que ens dones als que et llegim és molt i solidari i només faltaria que amb les hores que et passes escoltant-nos als que et tenim aprop dediquessis les nits aquí ;)

Felicitats al teu amic Martí també. És maca l'amistat!

Un petonet

de desembre 20, 2007  
Anonymous Anònim ha dit...

Felicitats a tots dos, per ser uns "blocaires" de categoria. Però sobretot, gràcies, de tot cor... i no per res, sinó per tot!

Una besada molt grossa de part d'una aprenent de blocaire de pa amb oli!

de desembre 20, 2007  
Anonymous Anònim ha dit...

No conec al Martí, vaja suposo, (amb això dels blocs mai se sap..), però us felicito a tots dos:
a tu, Martí, et vull donar les gràcies per la complicitat i les empentetes donades a la Myt.
i a tu teacher, què t'he de dir? et mereixes aquest premi i molts més i treu-te del cap això de plegar, please!
Una abraçada immensa,
Martí: que no sigui res aquest refredat!

de desembre 20, 2007  
Blogger Joana ha dit...

Tu sí que "enganxes"a venir a visitar-te a aquest oasi de pau i de bellesa!
Una abraçada!
I a n'en Martí una altra!
Bones Festes Myt!

de desembre 20, 2007  
Anonymous Anònim ha dit...

Mi més sinceres felicitacions per la distinció. Gràcies per tot el que fas. Un petó des del cor.

de desembre 21, 2007  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Ei Martí!

Sort que l'escalf que arriba al cor no fa pujar més la febre... :-) Cuida't molt, val?

Gràcies per les paraules, preciós! Segur que hi ha haurà molts projectes per compartir ;-)

Una abraçada anti-tèrmica

de desembre 21, 2007  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Hola Carme!

Tens raó, un món enriquidor molt sovint i que pot ser un valor afegit al bagatge del nostre món cotidià.


Gràcies per ser-hi, bonica...

Una abraçada immensa

de desembre 21, 2007  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Gràcies Estrelleta preciosa! ;-)

Una abraçada lluminosa pre-nadalenca

de desembre 21, 2007  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Hola Tònia, carinyet

No el coneixes, no però et cauria bé... ;-)

Gràcies per ser sempre aprop. Ens veiem abans de Nadal! ;-)

Un petonet

de desembre 21, 2007  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Gràcies Joana!

Una abraçada des del cor. Et passo a felicitar per la teva caseta un d'aquests dies :-)

de desembre 21, 2007  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Hola Trap, preciós!

Hi ha fils que no es trenquen mai, veritat ;-)

Un petó des del cor

de desembre 21, 2007  
Anonymous Anònim ha dit...

Hola a tots. Gràcies MyT per anomenar-me, però com diu en Martí ( que pel que he vist segur que em cauria de conya!)ets tu qui fa possible moltes coses. No deia res, esperant que algú encetés els comentaris, perquè de fet per a mi el teu bloc es com una mena de temple de sensibilitat (t'ho dic amb el cor a una ma...o potser a les dues? ;-)) Saps com vaig decidir a finals d'Agost fer un bloc?..doncs, molt fàcil, vaig veure el teu!!! i deies .."cada dia una pagina, acabara sent un llibre"
I semblava tan senzill de fer, una imatge, un text i una musiqueta. Ja! després ja he vist que tu tens una sensibilitat fora de lo comú i que per això sembla senzill, quan en el fons és la teva empremta la que li dona un toc especial.
Bé, m'enrotllo massa.
Enhorabona perquè te l'has guanyat però molt! (tinguis o no links)i sàpigues que no soc l'únic que pensa que haver-te conegut in person o no, es de les coses més bones que ens han passat.

Una abraçada infinita

de desembre 21, 2007  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Hola Tarek!

Segur que farieu una bona xerradeta amb en Martí... ;-)

Gràcies per les teves paraules, amb les dues mans al cor ;-) I quina feinada que has fet des de l'agost en el teu bloc, eh!

Em té meravellada la passió que poses en els descobriments que vas fent, la passió en investigar coses d'aquest món que ja et té una mica enganxadet (com a uns quants que ja no entendriem la nostra vida sense totes aquestes "cosetes" dels orientals) i considero molt solidària la teva passió per compartir amb els altres tot el que vas aprenent.

Jo també estic contenta d'haver-te trobat en aquest camí, Tarek

Una abraçada plena d'energia

de desembre 21, 2007  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Image hosting by Photobucket