Image hosted by Photobucket.com

07 de desembre 2007

A la dona que més estimo...

Saps, Maria? em costa molt poc trobar raons de per què t'estimo amb l'ànima...

La teva mirada plena de vida i la tendresa dibuixada en el somriure; la senzillesa i l'espontaneïtat que fan que qui se t'apropi se senti acceptat; la teva força, les paraules, sempre d'ànim, quan perceps l'altre baix,.. es fan estimar.

El fàcil i enèrgic despertar quotidià que m'ha evitat sempre rondinar pels matins; els exquisits menjars-sorpresa quan arribo algun dia cansada i les nostres converses, assaborint-los; la responsabilitat quan et compromets i la seguretat del que vols i el que no; el respecte i l'estima que expresses als avis,.. es fan estimar.

La coqueteria que il•lumina la teva bellesa quan surts del bany (amb poca prosperitat, segons els experts en Feng Shuí després del teu pas, però ja ho anirem millorant, oi? ;-)), les teves "músiques"!... fins i tot els "No" i les enrabiades que ens han fet arrugar el front més d'un dia a les dues... me'ls estimo!

Es pot pensar que és allò "d'amor de madre", dit el dia que acompleixes aquests 18 preciosos anyets, i sí! en part ho és, doncs estic orgullosa de ser la teva mare i no hi ha dia que no aprengui alguna cosa amb tu, però no soc la única que avui et vol dir coses.

Alguns d'aquells que com jo, gaudeixen de la teva presència a les seves vides, han deixat també una petita mostra de perquè t'estimen...

- "Per donar-me la mà sempre que estic apunt de caure, per ser la germana que mai he tingut" (Judith Cortès Rodón)

- "No canviïs mai, que vals molt, i de persones com tu poques. Saber que cada dia et tinc al meu costat m'ajuda a tirar endavant" (Marta Alguersuari)

- "Perquè desprens una felicitat molt gran allà on vagis, perquè sense tu les nenes no serien les nenes, perquè som un món i tu en formes part, i no vull que canviï mai! perquè t'estimo molt i sempre ho faré!" (Cristina Casanovas)

- "Perquè amb el teu somriure sempre fas que surti el sol. Et puc dir un secret? gràcies a vosaltres he conegut el significat de l'amistat. No canviïs mai Marieta, t'estimu" (AnabeL)

- "Perquè ens transmets la teva il·lusió en els moments que més ho necessitem" (Clàudia Gironell)

- "Maria, des de petites que ens coneixem, què et puc dir jo que no sàpigues? per molt que no ens veiem gaire, saps que quan necessitis espai aquí, tens el meu cos, pots agafar-lo i que quan res sembli anar bé i necessitis una amiga, aquí estaré; perquè una amiga és algú que coneix la cançó del teu cor i pot cantar-la quan a tu ja se t'ha oblidat la lletra" (Carla Escuder)

- "Perquè ets una persona entranyable i tot és divertit al teu costat!" (Diana BOLETA)

- "Per la teva espontaneïtat en tot moment, amb la que sempre ens animes i ens arrenques un somriure" (Clara Enrich)

- "Uns únics i magnífics moments d'una persona carinyosa i tendra fan que visquin en el record de tothom. Obre aquesta nova etapa i sigues molt feliç guapíssima! Una amiga que des de petita ha compartit esplèndids moments i que t'aprecia" (Cristina Montes)

- "Perquè ets molt dolça i "carinyosa". Un petit consell music-filosòfic del teu cosinet : "A la vida no hi ha res a témer, i res per dubtar" (Sergi)

- "Per una cosina com les que no es troben, per la fortalesa i les ganes de viure que desprens. T'estima, Anna"

- "Sense tu... molts moments de la meva vida no serien presents. M'has ensenyat a veure la vida d'una altra manera, on els problemes desapareixen quan estic el teu costat ... i això molt poques persones ho poden aconseguir....t'admiro Maria! ets excepcional!", la teva cosina, Adriana

- "Moltes Felicitats!! Em sap molt greu no poder assistir al teu 18 aniversari, però segur k trobarem un altre moment per poder-lo celebrar. Espero i desitjo k t'ho passis molt bé i k puguem celebrar-ne molts més tots junts. Fins aviat, Un Petó. T'estima el teu cosí Joan"

- "Per la distància que ens ha separat no hem pogut estar molt juntes. Però quan has estat aquí s'ha notat, sempre amb la teva felicitat al teu rostre i amb la teva empatia, t'estimo prima!!" :) (Cristina)

- "Hola Maria, vull que en aquest dia tan maco per tu, tinguis molta alegria, junt amb tota la família, i amb tots els teus amics i amigues", el teu cosí en Gerard

- "Per molts Anys!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Soc la teva cosina Marta i en aquest dia tan especial et vull felicitar de tot cor pels teus 18 anys. Suposo que ha de ser un dia molt especial, ja que representa que ja ets gran, je, je, je. Un petó molt gros i una abraçada molt gran" (Marta)

- "T'estimo molt perquè ets molt carinyosa amb mi" (Isabel)

- "Gu gu gu... (Júlia)

20 Comments:

Anonymous Anònim ha dit...

Perque ets genial,i amb tu he après tantissimes coses en aquests 2 anys i mig que he estat amb tu i sobretot he après a estar sempre amb un somriure a la cara,perque has sigut la meva germana,la meva millor amiga,la meva novia.. però sobretot aquella persona amb qui he pogut confiar i se que podre confiar tota la meva vida perque sempre has estat quan més et necessitava i m'has demostrat que ets la millor persona del món i és una gran sort haver-te conegut MARIA, No Canvïis Mai Nena ets Genial !!!!!! T'estimo Marieta!!
uRi..

de desembre 07, 2007  
Anonymous Anònim ha dit...

Per molts anys, Maria!!!!!
Ara si que ja ets "gran" del tot, al menys oficialment!
Et desitjo de tot cor que siguis molt feliç.
No caldrà que t'hi esforcis gaire, crec que la felicitat forma part del teu estat natural.
Un petó ben gran guapa!
I per a tu, Maite, també una bona abraçada i felicitats, per la part que et toca!!! (ai, com et cau la baba i no n'hi ha per menys!)

de desembre 07, 2007  
Anonymous Anònim ha dit...

Vaja, ja no ha sortit el nom!
(Tònia)

de desembre 07, 2007  
Anonymous Anònim ha dit...

Snifff marassa! M'has fet emocionar

Un petonet a les dues i moltes felicitats! :)

de desembre 09, 2007  
Blogger JoanAlbor ha dit...

saps? m'ha emocionat. No conec la Maria, però sí conec sa mare, des d'ací , des d'un altre espai, distint al diguem-ne real, però no per això irreal pel que fa a com són o senten les persones, potser fins i tot des d'una altra concepció més subtil. De vegades quan llig algú a través del seu blog i comence a conéixer-lo em sembla com si estigues descobrint el sabor d'un suc de fruites on a poc a poc vaig esbrinat els diferents sabors i matissos, és un altre tipus de coneixement. Hi ha alguns i algunes amb qui em sent proper i encara que potser mai arribaré a vore us sent amics amb qui compartisc moments, converses i sentiments. No conec la Maria , sí conec la Myt i a través d'ella puc albirar més enllà de la foto i descobrir una espurna de somni , d'un bell i real somni :) Moltes felicitats a les dues , de segur que també les dues sou l'una per a l'altra "la dona que més estime" . besets :)

de desembre 09, 2007  
Anonymous Anònim ha dit...

Vaig conèixer aquesta dona tan estimada per na Maite un dia molt especial per a mi, el divendres 9 de juliol de 2004. Aleshores, na Marieta tenia 14 anys, que encara no havia estat el seu aniversari. Va tenir detalls increïbles amb mi. Record el Blue Moon, tot entrant a casa; o una pancarta de benvinguda (que encara conserv) amb unes fantàstiques i originals lletres fetes per ella, tot això, amanit amb un enorme somriure que li solcava la cara d'orella a orella i una ben expressiva clucadeta d'ull, amb la complicitat compartida per sa mare. La meva reacció, una emoció indescriptible.

Han passat alguns anys, d'això, però és un dels millors records que duc dins la motxilla!

Una besada molt grossa i PER MOLTS D'ANYS, MARIETA!

de desembre 09, 2007  
Anonymous Anònim ha dit...

Moooltiiisimes gràciesss a tots i a tootes...vareu fer del 7 de desembre de 2007 un dia molt especial per a mi. Moltes gràcies a la gent que m'ha fet sentir aquest sentiment i m'ha omplert d'il.lusió amb tantes sorpreses, començant per la meva mare, el meu pare, tots els meus familiars i tots els amics.

Per darrera vegadaa..


MOLTISSIMES GRÀCIES A TOTS!!!

i vaja marassaaaaa que tinc!!! =D


US ESTIMOOOOOOOOOOO!!



MARIA

de desembre 09, 2007  
Blogger Joana ha dit...

Moltes FELICITATS a les dues!!!!
Un gran dia...18 anys.I aquesta mirada que de ben segur no deixa indiferent a ningú.
Hi ha una feina ben feta darrere aquesta imatge.
Que sigueu molt feliços tots junts!!!
una abraçada Myt!

de desembre 09, 2007  
Anonymous Anònim ha dit...

Maria si tanque els ulls i pense en tu és com si et conegués de sempre i tanmateix sols s'hem escrit quatre paraules en aquell idioma teu tan estrany per a mi. Moltes felicitats i que gaudeixes molts anys de la joia i de l'amor que et donen les persones que t'envolten i de les que un dia sense saber com apareixeran a la teva vida i et marcaran per sempre.
Felicitats a totes dues.
Trap.

de desembre 10, 2007  
Blogger Kamal ha dit...

Maria, no et conec i a més arribo tard a l'aniversari, però conec a ta mare i, noia, les dues sou la cosa me tendre que he vist mai. Emociona veure una mare així que t'estima tant com ella a tu.
I pel que diu tothom deus ser molt mereixedora de tanta estimació.

Feliç Aniversari!!!!

josep

de desembre 10, 2007  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Ei Uri! Em va fer molta il.lusió veure't a la festeta que li vàreu preparar a la Marieta. Vaja colla de jovenets més wuapos! ;-)

Es notava que tots us estimeu molt. Em va emocionar compartir un trosset de pastís amb vosaltres :-)

Una abraçada molt gran

de desembre 10, 2007  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Hola Tònia, preciosa!

Gràcies pels desitjos. Sí que em cau la baba, sí...

Tinc ganes ja de veure't sense guix eh! ;-)

Un petonet

de desembre 10, 2007  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

hehe Carme, serà que tu també ets una marassa i reconeixes els sentiments? ;-)

Gràcies bonica! Una abraçada

de desembre 10, 2007  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Joan, gràcies per les teves precioses paraules. Jo també et sento ben proper i agraïda d'haver-te conegut

Una tendra abraçada

de desembre 10, 2007  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Aiss que bonic, Caterina!

Preciosos i tendres records ben presents tot i el temps transcorregut i, a més, crec que sempre ho seran...

Gràcies per tot! Muàaaaaa!

de desembre 10, 2007  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Joana, gràcies pels teus desitjos, bonica.

Em sembla que també coincidim en aquest gaudir d'una doneta de 18 anyets a la nostra vida i pels ulls que vaig veure fa pocs dies en una imatge d'ella, també hi ha molta feina i molt d'amor darrera.

Un petonet

de desembre 10, 2007  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Ei Trap!!!

Quina memòria té el xiquet! ;-)

Segur que encara recorda i valora els teus esforços per comunicar-te en la seva llengua (difícil eh! ;-) Ara la tenim a Londres i n'estic segura que els intenta canviar la llengua als pobres...

Gràcies per les teves precioses paraules. Un beset molt tendre de les dues

de desembre 10, 2007  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Gràcies Josep per les teves paraules!

La veritat és que la seva forma de ser m'ensenya cada dia moltes coses. Es fa estimar...


Una forta abraçada

de desembre 10, 2007  
Blogger despi_na ha dit...

Desprès de mirar els telenotícies i refusar la majoria de programes val la pena venir aquí.

Reconforta molt veure que encara queden fills que valen més que qualsevol tresor i mares (o pares i mares) que intenten fer un món millor estimant els fills.

Felicitats Maria!

de desembre 11, 2007  
Anonymous Anònim ha dit...

Ei Despi, bonica!

Gràcies, de tot cor de marassa a marassa ;-)

de desembre 12, 2007  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Image hosting by Photobucket