Image hosted by Photobucket.com

27 de juny 2008

Cristalls

Prest arriba juliol, i la Numerologia Tàntrica recomana pel 7 del mes entrant, el quars en el seu estat més pur: el Cristall de Roca.

A l'antiguitat, es mantenia la creença que aquest cristall era aigua solidificada, i el cert és que em produeix la sensació refrescant del gel. Amb tota la força del yang instaurada tot just iniciant l'estiu, qualsevol connexió amb l'element Aigua em sembla agradable.

L'estructura piramidal d'aquest quars, es composa de sis cares trapezoïdals, que s'assimilen als sis chakres energètics primaris. Es fonen mitjançant sis tríades perfectes, en un àpex comú que simbolitza el chakra de la corona, considerat el punt que uneix l'home i l'univers.

S'afirma, que el Cristall de roca canalitza l'energia de la llum blanca, a través d'aquest àpex, suma dels set colors còsmics i tot seguit, la distribueix al llarg dels cossos subtils, equilibrant-los i harmonitzant-los.

Contemplat com el sanador i l'amplificador d'energia més poderós del planeta, els experts aconsellen el seu ús per guarir tota mena de malalties, tant del cos com de la ment. Asseguren que treballa de forma sincronitzada amb totes les vibracions possibles, dispersant qualsevol energia nociva que intenti entrar a l'organisme.

Àmpliament usat per a la meditació i la canalització energètica, també s'usa com comodí en combinació amb qualsevol altre mineral, per potenciar-ne els efectes.

Cristales y gemas, el qualifica de profund netejador de l'ànima, i ens explica que espiritualment eleva l'energia al nivell més elevat possible, sintonitzant amb el nostre propòsit espiritual.

També es creu que estimula el sistema immunitari, treballa sobre els ossos, alleuja cremades, afavoreix la concentració i activa la memòria. És potenciador de l'energia vital, l'obertura, l'expansió i la purificació.

Maria Lapuente, la meva estimada mestra de Numerologia, puntualitza que durant aquest mes, ens pot ajudar a adquirir l'energia necessària per superar qualsevol circumstància, amb equilibri, i a mantenir una aura forta i lluminosa.

Amb els temps que corren i els preus dels carburants que no paren de pujar, m'ha fet gràcia llegir, que adossat a la línia de combustible del cotxe, redueix el seu consum. Ara! més val que jo no perdi el temps cercant aquesta línia, si no sé ni on és el dipòsit d'aigua del neteja parabrises... ;-)

Bona entrada al 7!

I com alguns esteu ben encuriosits i em demaneu les gemmes que falten fins a final d'any, us les avanço:

8- Agost: Quars fumat
9- Setembre: Celestina
10- Octubre: Obsidiana Nevada
11- Novembre: Tectica o Moldavita
12- Desembre: Turmalina síndria



21 Comments:

Blogger labruixoleta ha dit...

Per fi arriba aquest mes nº7!!! diria que és el meu mes. I a sobre, ara que sé que tinc 2 sets, encara em sembla que ha de ser més especial.

Jo de quars ja en tinc, però és arrodonit. Potser me'n fa falta un que tingui punta, com el de la foto... però em costa quedar-me amb formes punxenques... no sé per què serà.

Anotaré a coses pendents, mirar-me un cristall de roca amb forma piramidal. Tb tinc pendent fer una trucada, però ho tinc molt present :-)

Moltes gràcies per la informació!!

de juny 27, 2008  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Hola Labruixoleta!

Gairebé el tenim aquí!!! Així que també ets dona de sets... Et guanyo d'un! ;-))) És un mes important i marca molt, com ja saps, com et comportes amb el món que t'envolta. Desitjo que sigui un mes molt, molt especial :-)

Les formes "punxenques", semblen més agressives potser, a mi, com tu, em costen una mica i soc més de formes arrodonides, però també crec que ens marquen direcció, orientació, enfoc i d'alguna manera ens donen força.

Un expert, em va aconsellar que sempre que pogués quan fes classe o entrés a consulta, en portés un a sobre.

M'agrada posar-lo amb la Turmalina negra, diuen que les dues es complementen molt bé i que el quars amplifica encara més les propietats de la turmalina.

Penso que les dues gemmes són molt adequades per fer treballs energètics.

Hehe la trucada, segur que estarà contenta de rebre-la. Demà passo el dia amb ella estudiant ;-)

Gràcies a tu per compartir el meu món. Bon cap de setmana

de juny 27, 2008  
Anonymous Anònim ha dit...

Uau que gran aquest quars, Myt!! deu ser carissim, no? Fa temps vaig estar mirant-ne i valien més de 200 €, em volien enredar? ;)

En buscaré un de petit doncs pinta bé tot el que ens dius d'ell

Bon cap de setmana, tot i que pel que llegeixo, segueixes treballant :))

de juny 27, 2008  
Anonymous Anònim ha dit...

Ja començo a tenir una bona col.lecció de gemmes darrera teu, Myt... ;)) Bon juliol!!

de juny 30, 2008  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Hola Carme!

Sí que és gran sí! I el preu d'un d'aquesta mida ja va per on dius, no crec que t'enredessin, però bé, tampoc cal que sigui un quars tan gran per obtenir-ne les propietats. :-)

Sí no ha estat un cap de setmana de panxing però ho he passat de maravella ;-)

Fins aviat, preciosa

de juliol 01, 2008  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Hehe Carles, va que a tu t'agrada col•leccionar, per naturalesa... ;-)

Segur que donen color i vida al espai on els tens, no? ;-)

Bon juliol, maco :-)

de juliol 01, 2008  
Blogger estrip ha dit...

ostres això del estalvi al cotxe, potser so que val la pena!

però bé, mentre tinguem l'energia de la nostra banda, la resta no importa.

la majoria de la gent si li preguntes quin número és el seu preferit diuen el 7, curiós no?

de juliol 01, 2008  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Hola estrip!

Bé tu deus saber on és aquesta línia de combustible, oi? Si ho proves ja m'expliques si funciona i m'esforçaré una mica en trobar-la ;-) Com tu dius, mentre sapiguem nosaltres canalitzar la nostra pròpia en tindríem més que suficient...

Cert, a molta gent li agrada el 7! És un d'aquells números que religió i civilització l'hi han atorgat principis que el fan molt especial.

Segons la càbala representa la "llei divina que regeix l'univers" i segons m'han dit, a les cartes del Tarot, rep el nom de "Carruatge d'Osiris", significant victòria, èxit, veritat i justícia. 7 dies de la setmana, 7 notes musicals, 7 colors a l'arc de Sant Martí, 7 planetes majors, 7 centres energètics, 7 meravelles del món,... No acabaríem amb els sets!

A veure si em deslliuro una mica de feina i en faig un post del 7 que per mi sí que és un número especial, sobre tot a la Numerologia...

Una abraçada

de juliol 01, 2008  
Anonymous Anònim ha dit...

El 7, portador d'inabastables prodigis als quals amb prou feines gosem acostar-nos, conscients que les balances del saber i de la vida s'eleven a poc a poc, a poc a poc...

de juliol 01, 2008  
Anonymous Anònim ha dit...

Bon dia, Maite!

El 7 no és un número que m'agradi especialment, però com que tots són a la rifa de la vida de cadascú, tampoc no és qüestió de rebutjar-lo. Benvingut sigui el 7!

Set besades molt grosses! ;-)

de juliol 01, 2008  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Aiss que bonic Martí...

El 7 és el número de l'elevació, de la superació; haurem de posar fil a l'agulla i fer abastables aquests prodigis, no et sembla?

Això sí, a poc a poc, a poc a poc...;-)

Una forta abraçada

de juliol 01, 2008  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Bona tarda Cat!

Dona!!, doncs per no agradar-te ens tens 2 a la teva numerologia personal, així que no et sentin eh! ;-)

Dóna'ls-hi uns quants "lacasitos mimosins" i veuràs com s'enfilen amunt, amunt per superar qualsevol moment baixet.

B7's dolcets

de juliol 01, 2008  
Anonymous Anònim ha dit...

Ohh Maite quina il.lusió! Ahir et vam regalar un cristall de roca i avui he vist que fa uns dies havies escrit aquest text. Quines coses eh! Veig que el regal va ser ideal pel juliol que entrem i que fou encertat triar aquesta pedra.
T'enyorarem però ens veiem al setembre altra vegada! Bon estiu

de juliol 01, 2008  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Hehe Teresa,

No us vaig dir res però no saps com em va sorprendre... :-))
Em sento molt privilegiada, no saps pas com...

Bon estiu! En res ens veiem!

de juliol 03, 2008  
Anonymous Anònim ha dit...

Ei Myt! quan puguis ens podries escriure les gemmes pel mes d'agost que marxo i la voldria tenir? :)

Bon cap de setmana wuapa!

de juliol 04, 2008  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Ei Rosa, preciosa!

Mira, apunta les que falten fins a finals d'any, que jo també marxo aviat de vacances... :-))

8- Agost: Quars fumat
9- Setembre: Celestina
10- Octubre: Obsidiana Nevada
11- Novembre: Tectica o Moldavita
12- Desembre: Turmalina (síndria)

Un petonet i bon cap de setmana

de juliol 05, 2008  
Anonymous Anònim ha dit...

Se m'està acumulant la feina!!
Necessito un Quars per posar al costat de la Turmalina Negra, que encara no he tingut temps de comprar....uffff! i ahir vespre em vaig enamorar d'un braçalet de Turmalina Negra que em sembla que aviat tindrà mestressa nova.
Sort que s'acosten les vacances i em podré dedicar a buscar-les!!!!
Un petó i bon cap de setmana!

de juliol 05, 2008  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Hahaha Tònia!!

Ja t'has llevat veig... Vares inflar molts globets a les 2 de la matinada? ;-))))

Dona, no se m'estressis ara amb les gemmes eh! Com dius, se t'acosten les vacances i tindràs temps per tot! ;-)

Aisss, a mi em va encantar! Hehe si la mestressa soc jo, te'n aconseguiré un si no el trobes, val? ;-)

Bon cap de setmana. Ho saps oi que ahir vas fer molt feliç a algú? Gràcies per tot l'esforç que hi vares posar i la teva força.

Un petonet. Res de campanes dimarts, eh! ;-))

de juliol 05, 2008  
Blogger despi_na ha dit...

Estic intentant assimilar això de l'estalvi del cotxe però no ho acabo de veure massa clar.

A veure si l'estalvi es produeix quan augmenta l'energia de la persona i en lloc d'agafar el cotxe va caminant (o corrent) a tot arreu?.

de juliol 06, 2008  
Blogger despi_na ha dit...

Amb tot el respecte per les coses que ignoro eh?. Que les pedretes aquestes m'encisen molt!.

de juliol 06, 2008  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Hahaha Despi dona de poca feeee! El bon sentit de l'humor no és manca de respecte! ;-)))))

Ens has ofert una proposta ben enriquidora, sobretot pel nostre cor, tan necessitat d'atencions ara a l'estiu.

És, amb seguretat, la millor forma d'estalviar euros i alhora d'omplir d'energia el nostre cor. Diuen que qui mou les cames, mou el cor, no?


A caminar força, bonica. Una abraçada ;-))

de juliol 06, 2008  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Image hosting by Photobucket