Image hosted by Photobucket.com

05 de juny 2008

Turmalina negra

M'he regalat una pedra molt especial: la Turmalina Negra.

La Numerologia Tàntrica connecta aquesta gemma amb el número 6, i ens explica que pot ser un bon suport per mantenir-nos serens, centrats i trobar la claredat que el mes de juny reclama; també per aquells que tenen algun 6 a la seva Numerologia.

La turmalina negra, originària de la Xina, conté major varietat d'elements que qualsevol altre tipus de pedra i una de les seves funcions més conegudes és la de ser neutralitzadora d'energies ambientals.

Se li atorguen propietats elèctriques que la transformen en la millor defensa contra les energies negatives. Forma un escut protector al voltant del cos de qui la porta o de qui la té aprop, i qualsevol energia que podria ser perjudicial, és expulsada cap a terra (a diferència d'altres pedres negres que l'absorbeixen i s'han de netejar molt sovint).

Alguns experts, afirmen que és una gemma excel.lent per la curació i que, des del físic, actua sobre pell, ossos, lligaments, cartílags, i articulacions. Ajuda a combatre els problemes de tendons i les congestions dèrmiques.

També s'explica, que si la sostenim entre les mans quan meditem, ens ajudarà a superar circumstàncies adverses o confuses, alenant canvis vers nivells de consciència més enriquidors. És un bon suport per transmutar els patrons de pensament negatiu, en positiu.

Pot afavorir la creativitat i la imaginació doncs atrau la inspiració, i aquest mes que l'energia del 6 activa precisament aquests aspectes, serà un bon reforç.

Cristales y gemas, ens aporta més informació i em confirma que pot ser-nos especialment útil aquest mes, com marca la Numerologia. La qualifiquen com una gemma indicadora de la bona direcció que ens cal prendre (això ens aportarà claredat); també enumeren que estimula l'auto-comprensió, l'auto-confiança i disminueix les pors.

La veritat, és que la seva presència a casa, em produeix una sensació de serenitat i pau. Des del gener, quan vaig començar a experimentar amb les gemmes que marca la Numerologia, és la que més m'ha arribat...

24 Comments:

Blogger labruixoleta ha dit...

Miraré d'aconseguir-ne una i em sembla que em pot anar molt bé tant a casa com a la feina, i evídentment en contacte amb mi mateixa.

(ja tinc ganes que arribin els mesos vinents pq expliquis coses dels 7 i els 8 !! ;-))

Una abraçada ben forta! :-)

de juny 05, 2008  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Hola Labruixoleta!

Penso que és una gran gemma personal i per la teva feina: boníssimaa! Agafa, però, una mida que no sigui molt petita, semblant a la de la foto (em sembla que s'aprecia la diferència amb els rodals del recipient)

Aconsellen que la punta de la pedra sempre enfili cap amunt, així que si no trobes res que t'ho permeti, pots posar-la en un bol, enterrada lleugerament sobre un jaç de sorra que te la mantindrà en la posició que desitgis.

Hehe mesos especials eh! Si tens molta molta impaciència pots recórrer al meu post del 7 del 7 del 2007 ;-))

Una abraçada molt forta i que acabis la setmana amb el somriure que m'imagino ara :-)

de juny 05, 2008  
Anonymous Anònim ha dit...

Turmalina Negra? Això ja està fet. en quant pugui anar de compres...sortiré de casa sol i tornaré amb la Turmalina. I entre jo i ella arreglem aquest rotllo primaveral....segur!

Tu si que ets una gemma, amb els consells que dones1

Molts petons! ;-))

de juny 06, 2008  
Anonymous Anònim ha dit...

I si tinc dos "6" hauré d'omplir la casa de turmalines, Myt? ;))
Et faré cas, em fa falta treballar més estar amb mi, buscar aquests moments d'interioritzar. Ja t'explicaré els resultats!

Un petonàs i bon cap de setmana

de juny 06, 2008  
Blogger laurinha ha dit...

On he de fer la comanda??? Entre el 6 que tinc entre els meus números, el 6 de juny i ... avui era 6! És clar que m'he destirotat, estava escrit, home!

Feia temps que no sentia parlar de turmalines... la casa Stern en té una col·lecció fantàstica que es pot visiar a Rio de Janeiro. T'encantaria.

de juny 07, 2008  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Hahaha Una aperitiu de "rotllet de primavera a la turmalina negra", Kamal?

N'estic segura que et senta la mar de bé! ;-))

Un petonàs i un gran somriure

de juny 07, 2008  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Hahaha Carme!

Tampoc es tracta d'això dona! però aquests 6 s'han de "mimar" perquè expressin tota la seva gran força i no facin la guitza, així que segur que si n'aconsegueixes alguna, serà un gran regal per ells.

Bon cap de setmana, bonica

de juny 07, 2008  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Ui Laurinha, en parlem diumenge si ens veiem; no és difícil de trobar, però si en vols alguna una mica gran per Sbd no sé si en venen (i amb tants "6" necessitaràs una enorme turmalina, oi? ;-)).

De totes maneres tu que no pares de viatjar pel món, segur que l'aconsegueixes.

Quan anem a fer una visita a la casa Stern de Rio? ;-)))

Un petonet, carinyet

de juny 07, 2008  
Anonymous Anònim ha dit...

Fantàstic, si amb la Turmalina podem arreglar alguna coseta.
Caldrà buscar-la. Segur que ens podràs aconsellar d'alguna tenda de Barcelona... Avui hi he anat i, seguint els teus savis consells, ja tinc el te "kukicha"!!!
Una abraçada i fins demà!

de juny 07, 2008  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Hola Tònia!!

Si la vols per porta a sobre, de petites en trobaràs per Sbd.

Si la vols per casa, millor una de més grossa i jo no sé enlloc a la nostra ciutat. A Barcelona, al carrer del Call, prop de la Pl. Sant Jaume hi ha una botigueta que a mi m'agrada molt passar-hi una estoneta de tant en tant. Et coneixo i sé que sortiràs amb alguna coseta més que una turmalina negra ;-)))

Q bé el Kukicha! A veure si t'agrada i t'hi acostumes doncs crec que t'anirà molt bé.

És un te verd que en estar tres anys a la planta és molt més ric en minerals que d'altres i per això té un efecte remineralitzant (calci especialment) i alcalinitzant (ajuda a a vèncer la fatiga).

No porta gairebé teïna i no sé si això serà un inconvenient pels teu despertar :-) Si t'agrada el gust, tens l'opció d'agafar un altre dia l'anomenat "Bancha" (si el Kukicha són les branques, aquest són les fulles del mateix te) i porta una mica més de teïna.

Diuen els experts que té sis vegades més calci que la llet de vaca i dues vegades i mitja més vitamina C que la taronja.

A veure com desperta demà que ja torna a ploure i podem veure'ns :-)

Una abraçada, preciosa

de juny 07, 2008  
Blogger XALFI ha dit...

Gràcies pel teu comentari, m'agrada el teu bloc perquè t'encaràs a la vida com una aventura i això és important, perquè sinò no seriem el que sóm i no deixeriem petjada.

de juny 08, 2008  
Blogger despi_na ha dit...

I, per qui no cregui en el valor terapèutic de les pedres sempre pot creure en el valor decoratiu (són tant encisadores!).

de juny 08, 2008  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Hola Xalfi!

Gràcies per les teves paraules, tu també tens bonics impulsos per viure la teva vida :-)

Fer passes cada dia és part de la meva manera de ser (els amics em diuen que soc "el cul del jaumet") tan se val si les esborra el vent o l'aigua quan he passat, mentre m'hagin fet Sentir...

Una abraçada

de juny 08, 2008  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Hola Despi! Tens tota la raó!

Creguis o no creguis en els seus efectes terapèutics el sol fet de gaudir dels seus colors, textures, formes,.. ja alegra la vista i els espais.

Un petonet

de juny 08, 2008  
Anonymous Anònim ha dit...

Hola Te,

B� haur� de probar si la turmalina negra �s m�s efectiva que el cart�leg de taur� o les gelatines "royal", per als meus cart�legs! :-)

una abra�ada!

de juny 08, 2008  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Ei Soci!!! Quina il.lusió saber de tu!

Hahaha no sé, no sé, jo amb tot l'esport que fas ho agafaria com un complement més... ;-)))

Ui pensant-t'ho bé, a la teva numerologia, el 6 és molt important, oi? compra, compra una bona turmalina... ;-))

Un petonet i un somriure

de juny 08, 2008  
Anonymous Anònim ha dit...

Són molt cares les turmalines, Myt? Encara soc a la "cuesta de enero" jo :)
Moltes gràcies per les teves explicacions! Una abraçada

de juny 09, 2008  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

He he Rosa, ai aquesta "cuesta"! se t'ajuntarà a la de setembre que en res tenim les vacances aquí... ;-)

A veure... Si vols una turmalina per portar a sobre, petita, jo n'he pagat 0,60 €; Si la vols per un espai, millor una mica gran. La de la imatge crec que es va apropar als 15 €... t'acaba de desmuntar la economia domèstica? ;-)))

Un petonet

de juny 09, 2008  
Blogger estrip ha dit...

està molt bé que un pedra pugui tenir tantes coses bones.

hi ha algun tipus de persona que pugui fer aquest mateix efecte? la myt em dona aquesta sensació!

de juny 10, 2008  
Blogger Joana ha dit...

Això de neutralitzar les energies negatives és francamant alliberador...perquè mira que n'estem envoltats.
Ja miraré de tenir-ne una a casa...per tenir més energia positiva! ;)
Gràcies Myt i bona setmana!

de juny 10, 2008  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Ui estrip, em deixes de pedra! ;-))) Gràcies per les teves paraules.

Desitjo que l'estada a la muntanya hagi estat deliciosa i que et trobis descansat i ple d'energia.

Una abraçada

de juny 11, 2008  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Joana, hola!

Jo estic molt satisfeta d'haver-ne posat un parell a casa, em produeixen unes sensacions molt agradables. Fins i tot l'estimada adolescent que hi habita sembla que estigui més calmadeta... ;-)

Gràcies a tu per tot el que expressa el teu cor. Bona setmana!

de juny 11, 2008  
Anonymous Anònim ha dit...

Vés per on, la turmalina negra és la primera gemma que vaig comprar, i la veritat és que treballa, i molt.
També és molt indicat portar-la a sobre quan s'ha d'aplicar algun tipus de teràpia, ja que ajuda a transmutar i neutralitzar les energies poc amables que hi hagi per allí aprop.

I mira, és curiós, però fou precisament a partir del treball amb la turmalina negra que vaig poder començar a treballar amb altres gemmes de colors més clars, que fins aleshores se'm resistien... i és que tot té el seu procés i el seu moment :-)))

de juny 12, 2008  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Hola Martí!

Recordo com si fos ara quan vares comentar-me que te n'havies comprat una... ;-)

Totalment d'acord amb el que dius! Quan es treballa amb gent, en algun tipus de teràpia energètica, és una gemma de gran ajuda.

Aquella sensació de carregar-te amb el que tu anomenes energies "poc amables" disminueix moltíssim, sobretot pels que som com "espongetes"; fa d'escut protector i envia l'energia desequilibrada cap a terra per transmutar-la.

Vaja! que has posat colorins al teu treball... ;-) Ja tinc ganes que m'expliquis com va! ;-))

Una abraçada

de juny 12, 2008  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Image hosting by Photobucket