Image hosted by Photobucket.com

07 de juliol 2008

Set del set

"El 7, portador d'inabastables prodigis als quals amb prou feines gosem acostar-nos, conscients que les balances del saber i de la vida s'eleven a poc a poc, a poc a poc..."

Aquestes paraules de'n Martí en un recent comentari, diuen molt de l'essència d'aquest número, poderós i màgic per la majoria de civilitzacions i religions, molt especial per a mi.

Portador d'inabastables prodigis
, la Numerologia Tàntrica, el qualifica de número summament influent, i ens diu que facilita que un no perdi mai el sentit de qui ÉS. A través de la seva força, els humans podem elevar-nos i trobar el nostre camí de creixement en el treball terrenal. Això sí, a poc a poc, a poc a poc...

Aquest mes, ens demana que no dubtem de la gran força que posseïm, de la immensa capacitat per superar els problemes i obstacles que ens apropa de tant en tant la vida. El 7, és el número de l’elevació, de la superació, així que aquest juliol, ens cal confiar plenament, en al nostre potencial per enfrontar-nos als reptes o a les adversitats.

Escoltar música o cantar (encara que només sigui a la dutxa, per allò de que aquest any ja ha plogut força), són activitats a tenir especialment en compte aquest mes, doncs ajuden molt a reforçar la força de 7. La música i el cant obren el cor, i quan aquest s’obre, és molt més fàcil elevar-se, perquè la ment s’aclareix i s’és capaç d’entendre sense ambigüitats.

La Numerologia Tàntrica explica, que amb aquest 7 integrat, amb voluntat, mantenint una actitud serena i calmada, la nostra aura, projecció de l'energia interna que posseïm, s’expandirà al màxim.

En compte, però, amb la part menys brillant del número, doncs si no confiem en la nostra força, en la nostra vàlua, podríem caure en la hipersensibilitat amb emocions molt exagerades, susceptibilitat, victimisme i sensacions importants de baixada d’energia.

El 7 apareix arreu. Tenim una setmana de 7 dies, 7 notes musicals, 7 colors a l'Arc de Sant Martí, 7 buits a la cara, 7 "chackres", 7 mars, 7 meravelles, 7 arts; es coneixen 7 virtuts, 7 pecats capitals, 7 sagraments,.. i sort en té el meu gat tafaner, de les seves 7 vides.

El 7 i jo, som vells amics (pel bo i pel dolent, que diuen). Vaig néixer a les 7, el mes 7, la meva alçada és d'1,77 des de fa moltíssims anys, amb 67 quilets de pes, visc a un 7è pis on m'hi trobo com al setè cel, el meu telèfon comença per 7, també en tinc un a la matrícula del cotxe, i l'experiència més gran de la meva vida, en portar al món a la Maria, va succeir un dia 7.

Recordo la gran sorpresa que me'n vaig endur en fer els meus primers càlculs numerològics. No tan sols apareixia el 7, sinó que el molt agosarat, es repetia en 3 dels 5 factors que composen els números bàsics d'un estudi personal. Un bon "set" de sets!

14 Comments:

Anonymous Anònim ha dit...

Myt, Myt! quina set de sets dona! ;)

Bona dia 7!

de juliol 07, 2008  
Anonymous Anònim ha dit...

Ostres tieta! Quans sets!!! però entenc què vols dir...a mi em passa amb el nou...tinc una obsessió amb el 9!

Una abraçada
Anna

de juliol 07, 2008  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Hehe Carles, has vist? I mira que ara em ve més de gust una orxata o una canyeta eh ;-)))

Desitjo que per tu també hagi estat un bon dia. Un beset

de juliol 07, 2008  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Ei Anna, preciosa! Déu n'hi do!, oi? ;-)

Així que ets dona de nous... Doncs molt atenta a la teva percepció i a la intuïció. No ho desaprofitis! Et donaran molta llum...

7 be7s per tu carinyet. Ens hem de trucar pel soparet, no? ;-)))

de juliol 07, 2008  
Blogger labruixoleta ha dit...

quines ganes tenia que parléssis del 7 (tot i que ja havia mirat info en anys passats del teu blog)!!!

jo en tinc un parell, i em sembla que encara estic en el procés de donar-los la volta, pq la hipersensibilitat, la susceptibilitat i la sensació de baixada d'energia, diria que em pesen més que la confiança en mi mateixa. (a poc a poc ...)

De totes formes, escoltaré molta música i cantare! (això sí... a la dutxa);-)

Jo tb sóc del mes 7, així que una abraçada de cranqueta a cranqueta!! (ho dic així pq càncer no m'agrada i cranca... sona fatal!! ;-)))

de juliol 07, 2008  
Anonymous Anònim ha dit...

Ei, Maite!

Tot i que segons em digueres en tenc dos sobre les espatles, de sets, saps que no és sant de la meva devoció, al contrari del vuit. Però havent llegit el teu post em sembla que a partir d'ara el miraré amb uns altres ulls, que això de cantar i de fer musiquetes, ja saps com m'agrada!

Una besada multiplicada per 7 a la setena potència! ;-)

de juliol 07, 2008  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Hola Labruixoleta, companya de sets! ;-)

Aiss i qui no està en camí, oi?

Costen, costen aquests 7, però tenim molta la força per superar els entrebancs i les adversitats, no creus? ;-) en percebre una baixadeta, a pensar que tornarem a pujar a la cresta de l'onada ben aviat!

Ui que bonic això de cranqueta! A partir d'ara ho soc jo també! ;-)

Abraçada de cranqueta a cranqueta fent equilibrismes sobre una ona

de juliol 07, 2008  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Hola Cat!

Una altra dona de sets! A veure, a veure!, que són els xinesos els que tenen un amor incondicional pel 8 i no les estrelletes de ses illes... ;-)

El 7 li dóna una força increïble al teu 8 i l'empenyerà sempre a fer els canvis necessaris i a perdre les pors, així que ja comences a agafar-lo com a sant de la teva devoció i si convé li fas un altar i tot eh! ;-)))

No, si aquí amb tants 7's, farem unes cantades que no vegis! Entre els de Labruixoleta, els teus i els meus, en sumem 7!!!

Prou que ho sé que t'agrada cantar, ho comprovo cada vegada que escolto el teu cd... ;-)

Be7's

de juliol 07, 2008  
Anonymous Anònim ha dit...

Preciosa, me'n vaig de vacances! :))
Que tinguis un mes en que el 7 t'ompli d'alegria cada instant.

Em deuràs una convidada, no ho oblidis ;)) Bon estiu!

Muà!!!!!

de juliol 09, 2008  
Blogger estrip ha dit...

que gran el set!
ho procuraré recordar, sobretot això de creure en el que som capaços. I cantar...

apa, com diuen per aquí dalt,
molts b7s!

de juliol 09, 2008  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Ei Carme!

Passa un mes preciós, carinyet! Ja t'imagino acaronada per l'aigua de mar. Aisss quina envejeta! ;-))))

Hehe, bé tu també una pel teu sant eh! Ho celebrarem a la tornada, segur!

Petons!!!!

de juliol 09, 2008  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Ho és estrip, ho és... ;-)

No recordo si en tenies algun a la teva numerologia però sí em sembla que hi havia un 10 i el 7 et pot ajudar molt.

Canta! i per sobre de tot confia en tot el teu potencial, que és immens i a brillar! ;-)))

Molts b7s! :-)

de juliol 09, 2008  
Blogger estrip ha dit...

és el 10 si.
M'he de buscar un 7 doncs, no?
gràcies, més b7s!

de juliol 09, 2008  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Hehe estrip, potser no caldria buscar massa aquest 7 i el tens en algun factor de la teva numerologia personal, però no t'ho puc dir doncs no sé la teva data de naixement completa :-)

Si més no, aprofita tota la força del 7, del mes de juliol, sobretot per prendre les decisions que saps et convenen i per confiar al màxim en tu.

reb7s!

de juliol 09, 2008  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Image hosting by Photobucket