Image hosted by Photobucket.com

21 de gener 2009

La Mestria del 2009


"La veritable Mestria transcendeix qualsevol art particular. Parteix de la mestria d'un mateix -l'habilitat, desenvolupada a través de l'auto-disciplina, una ment en calma, tranquil•la, atenta, i en perfecta sintonia amb un mateix i amb el món.

Aleshores, i només aleshores, algú pot conèixer's a si mateix".
Bruce Lee

Crec, que el 2009 és un any a tenir molt en compte. La Numerologia Tàntrica, considera el 9 com el número de la màxima mestria, un final d'etapa que ens pot aportar molta saviesa interna i una gran seguretat personal.

És un període que ens exigeix no dispersar-nos fent un munt de coses, i si aconseguim romandre centrats, enfocats al màxim en allò que ens agrada i estimem, en el que realment volem assolir, obtindrem valuosos fruits.

El 9, ens facilita connectar amb els aspectes més subtils de la realitat, més enllà dels cinc sentits, comprendre amb rapidesa i captar la informació que hi ha darrera de tot allò que veiem i sentim, i dels nostres raonaments.

És el número de la intuïció, i aquest 2009, ens demana que la usem, que sobretot no deixem d'escoltar els senyals que ens arribin.

Practicar l'escolta atenta a tot allò que ens sorprengui, pot ser un gran treball per activar la intuïció. Podem recollir valuosos missatges d'una paraula, en quelcom trobat al carrer, dins d'una mirada, en un gest,..

Cercant moments d'interiorització i meditació, relaxant-nos, en silenci, respirant lenta i pausadament, fluint amb la respiració, aconseguirem connectar-nos amb les nostres sensacions més profundes.

La suma de les dues xifres de l'any, ens dóna un 11, el número de la màxima saviesa. Recolza el 9, doncs ens ofereix capacitat de mantenir-nos serens passi el que passi. Segons aquest 11, només en la quietud podrem retrobar l'ordre, i ens és indispensable, mantenir-nos inalterables davant qualsevol circumstància.

Amb una actitud serena, tranquil.la, inalterable, tractant els altres amb subtilesa i delicadament, podrem enfrontar-nos, amb destresa, a qualsevol situació, plaent o dura, i tindrem la seguretat de treure'n alguna lectura enriquidora.

El 9, és el número dels Mestres. Hem encetat un any per anar assolint mestratge en el nostre caminar i ens seria molt positiu transmetre i compartir allò que estimem i que conforma el nostre motor de vida. "Si vols conèixer alguna cosa, estudia-la, si vols dominar-la, ensenya-la".

Aquest 2009, ens demana acceptar i no forçar res, mantenir-nos serens interiorment, cultivar la paciència, connectar amb el nostre "Jo", amb la nostra intuïció i aconseguir comprendre que tot passa en el moment més oportú i que el més important de cada circumstància, és la forma com la vivim.

Sí, sí, tot plegat pot semblar força feina... ;-)

20 Comments:

Blogger estrip ha dit...

Myt, em sembla que tot això ho aprofitaré.
I que tot passi en el moment més oportú, com així ha començat aquest Gener.

de gener 21, 2009  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Hola estrip, jo també intentaré aprofitar-ho al màxim :-)

Que el 2009 et regali instants preciosos

de gener 21, 2009  
Blogger Di ha dit...

Bon any Mayte ... m'alegra que tornis a brindar-nos amb aquestes notes plenes de saviesa i d'utilitat

de gener 21, 2009  
Anonymous Anònim ha dit...

Ei Maite!
Sí que se'm gira feina noia! :)
M'ho imprimiré i m'ho llegiré cada nit abans d'anar a dormir :)

Gràcies bonica (i mercès per fer cas al meu preg de predicció ;))

de gener 22, 2009  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Hola Di, què tal preciosa?

Desitjo que hagueu començat l'any plens d'il.lusió (segur que els trapelletes us l'han fet sentir en aquestes festes)

Gràcies per les teves paraules.
Un petonet

de gener 22, 2009  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

He he Carles, va home que no serà tanta la feina... ;-))

Em feia il.lusió després dels vostres mails, fer-vos una pinzellada d'aquest 2009

Una forta abraçada

de gener 22, 2009  
Blogger Joana ha dit...

Hola Myt,
Que tinguis molt bon any!
M'agrada i molt aquestes reflexions i penso, més ben dit tinc el pressentiment que serà un any especial. Tinc dues celbracions molt entranyables i vull gaudir cada instant des d'ara.
Gràcies per aquest post i per tornar :)
Una abraçada!

de gener 22, 2009  
Anonymous Anònim ha dit...

Ostres Myt, no sabia que haguessis fet una web de Numerologia, que xula! T'enviaré les meves dades perquè em facis l'estudi personal. M'ha agradat molt!

Quina il.lusió veure't altra vegada per aquí. Aquest any serà molt positiu, segur!

Petonets

de gener 23, 2009  
Blogger labruixoleta ha dit...

miraré de centrar-me en allò que m'agrada, i aprofitar la facilitat per connectar amb la realitat més enllà dels cinc sentits, guiant-me per la intuïció. I això de compartir allò que estimem, segur que és molt enriquidor.

Compendre que tot passa en el moment oportú i que l'important és com vivim les coses....

Tot plegat sembla feina, però també sembla una feina interessant, tant la del 9 com la de l'11.

M'encanta trobar aquests escrits teus. Gràcies per seguir compartint amb nosaltres :-))))

de gener 24, 2009  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Hola Joana!!!

Desitjo que aquest any i les celebracions que et regala, facin sorgir el teu somriure més càlid i més tendre.

Gràcies per passar per aquí, preciosa. Un petonet

de gener 24, 2009  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Hehe Carme, mira al final em vaig enredar i, saps? n'estic molt contenta d'haver-la creat.

Quan vulguis m'escrius i en parlem... :-))

Segur serà un bon any! Petons!!

de gener 24, 2009  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Hola Labruixoleta!

Gràcies per venir, segur que en trauràs els millors fruits del que ens demana aquest 2009, crec que posseeixes una elevada consciència...

No puc escriure regularment però quan tingui algun momentet i alguna cosa per compartir, vindré cap aquí ;-))

Un petonet

de gener 24, 2009  
Anonymous Anònim ha dit...

Ei, Maite..!
No saps la il·lusió que em va fer saber que aquest blog tornava a bategar!!!
Com el Carles, també l'aniré rellegint, que l'any tot just començaaaaaa!!!
Una abraçada immensa ;-)

de gener 27, 2009  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Hola Tònia preciosa!

Ui que ja et sento recuperada del tot! ;-)))

Tota la raó!, ens queda molt any per endavant, però no val a badar que els dies passen volant, oi?

Una forta abraçada i recorda que en res tenim la primavera aquí i ens esperen matins d'entrenament, eh! ;-))

de gener 28, 2009  
Blogger despi_na ha dit...

Acabo de veure una noia menjant iogurt Savia de soja i m'han vingut ganes de venir a veure-us (pensant que ho trobaria com va quedar a l'estiu). M'he dut una grata sorpresa.

Tots plegats feu una molt agradable companyia.

de març 03, 2009  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Hola Despi! hehe quines associacions, noia! ;-))))

Gràcies per passar per aquí. Desitjo de tot cor que estiguis bé.

Una abraçada

de març 03, 2009  
Anonymous Anònim ha dit...

Ui quina sorpresa més maca! És meravellós retrobar-te encara que sigui amb tres mesos de retràs.... si es que la vida és així, ja saps com. Salutacions i molta saviesa aquest 9 o 11 que ja no m'aclareixo molt bé com va això.
Una forta i tendra abraçada del Trap.

d’abril 17, 2009  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Hola Trap, preciós! Quina alegria llegir-te aqui, sigui quan sigui ;-)

Hehe encara et recordo escoltant la teva numerologia un dia, amb la cara d'aquest "no m'aclareixo molt bé com va això"... ;-)

A tu et toca més el 9 que l'11 pels teus números. Ara bé, tenir la paciència i la serenitat de l'11, davant els entrebancs que puguem trobar aquest any, et portarà amb passes fermes, a obtenir fruits saborosos, segur!

Un beset i una tendra abraçada :-)

d’abril 17, 2009  
Anonymous Anònim ha dit...

Lletraferit?

Trap

d’abril 18, 2009  
Blogger Maite Fruitós ha dit...

Hehe el 9 et dóna una memòria excel.lent, Trap... ;-))

d’abril 18, 2009  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Image hosting by Photobucket